Friday, May 30, 2008

menunggu en Mano!

i hate waiting! i hate waiting for two days! lalalalala

lagu ini saya tujukan buat Team Naked!

'Kalau sudah gila judi..' lalalalala

and dunt forget saya ada menawarkan khidmat meminjam wang berlesen! miahahahahahah

Thesis status:
Reliability performance of failure to substation equipments due to lightning overvoltages using First Order Reliability Method (FORM) according to IEC recommended practice.


makanya ini adalah hasil yang masih raw! akan gue touch up hingga mampir kepada sempurna! hiks hiks ya... satu lagi... akan gue ceritakan akan market segmentation! why is it important and market segmentation criteria!

OMG dgn nada hampir riak... saya suka business and economics and engineering! tapi saya paling SUKA sama baby saya yang ala ala bunga kembang semangkuk skrg nih! ( me too! me too! damn u macdonald dan dominos yang sengaja membuka kedai berhampiran!!! you left us with no option!)

uh oh! and Dja nyer sweet bubu baby izni tanya are we gonna have baby rite after we get married... err... urm... *smiling sheepishly miang miang.. ( u already have the answer sweet bubu baby izni!)
sure baby akan cubit dan marah saya *gatei yer!!! meh sini puk tgn!!! hey!!! org tanya kite kene jawab! ahaks



i didnt memorize the classes notes, and it seems that my grammar is deteriorating! tgk aja hasil tulisan di sini... i was once a perfect english scorer... ahahah i hate b+ zaman uni amat skar ku utk mencapai b+ utk matapelajaran sebegini... miahahahah but then again! apa kelas citer zaman skolah!
skolah menengah ke, skolah rendah ke, uni ke, tadika ke.. yang penting i made myself this way! i am suck in grammar! makanya! buy yourself a book and starts improving! mesti bakal mak mentua saya agak segan dgn saya... umi... ajar saya grammar buleh? hihihihi baby saya juga marah! mommy gelakkan aje kat rumah... she hates seeing me whining over my marks...

No comments: